دختر نارنج و ترنج

دختر نارنج و ترنج

چرا ، چطور ، چگونه ، چیست ، کیست ، چند .سلامت،اخبار سلامت,پزشکی,اخبار پزشکی,درمان,راههای درمان, قیمت ارزان، ارزان‌قیمت ، بهترین قیمت,رایگان ، نصف قیمت ، قیمت ویژه. اسرارآمیز ،
دختر نارنج و ترنج

دختر نارنج و ترنج

چرا ، چطور ، چگونه ، چیست ، کیست ، چند .سلامت،اخبار سلامت,پزشکی,اخبار پزشکی,درمان,راههای درمان, قیمت ارزان، ارزان‌قیمت ، بهترین قیمت,رایگان ، نصف قیمت ، قیمت ویژه. اسرارآمیز ،

دلنوشته های عاشقانه زیبا برای رفع خستگی



در روزهایی که مکررات زندگی و یکنواختی آن گریبان گیر ما می شود دریافت یک شعر زیبا و یا جملات و دلنوشته های پراحساس و نشاط آور می تواند روح و جان انسان را تازه کند  از همین رو جملات زیبایی را  در ادامه "دختر نارنج و ترنج"   تقدیم نگاه شما عزیزان می کند.

 

 

متن و اس ام اس عاشقانه به همسر

دستت را که می گیرم

می دانم ناب تر از تو دست های تو دستی نیست !

می دانم ماندنی تراز نگاه تو چشمی نیست

برای خنـده هایم می خندی

برای گریه هایم شانه می شوی !

می دانم برای راست گفتن مستی نمی خواهی

پس همیشه درقلبم می مانی.

همسرم عزیزم خسته نباشی

 

*******

 

می دانم سنگینی بار زندگی روی شانه هایت فشار می آورد

اما با پشتکار بیشتر برای زندگیمان تلاش می کنی و دم نمی زنی از خستگی، می دانم تمام اینها برای آرامش من است

قربان چشم هایت که دنیای من است

خسته نباشی مرد من

 

*******

 

مرد من خسته نباشی

مرغ پر بسته نباشی

بمونی همیشه پیشم

با من آشفته نباشی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.